A szelektív hulladéktárolót raktam ki, mikor a szomszéd ezt mondta

Szerencsére manapság már minden háztartásban, így nálunk is szelektíven kezeljük a zöld és a műanyag hulladékot. A tárolókat heti rendszerességgel, felváltva szállítják el. Jólesik a tudat, hogy ezzel is hozzájárulhatunk valamelyest környezetünk védelméhez.

Legutóbb, egy szerdai reggelen, amikor a zöldhulladékos kukát húztam ki összefutottam a szomszéddal. Délelőtt 10 óra volt én szabadságon voltam, és kérdeztem, hogy ő is szabin van-e, mert azelőtt sosem láttam otthon, mindig csak munkába menni, illetve onnan jönni. Elmesélte, hogy szabadúszóként dolgozik most, de mióta elindította egyéni vállalkozását sokat küszködik az adminisztrációval és egyéb ügyintézéssel. Ez rengeteg idejét veszi el a tényleges munkától és nem érzi, hogy tudna fejlődni benne.

Az én férjem is hasonló gondokkal küzdött meg az elején, amikor egyéni vállalkozóként kezdett el dolgozni. De szerencsére megtaláltuk a megoldást, amivel mindenki elégedett és mindenki jól jár.

Elmeséltem a szomszédomnak, hogy a párom székhelyszolgáltatás igénybevételével küszöbölte ki ezt a problémát és azóta is nagyon elégedett ezzel a döntésével. Messengeren át is küldtem neki a www.szekhelyszolgaltatas24.hu weboldal linkjét, azét a cégét, amellyel a férjem vállalkozása is leszerződött, még tavaly. Sokan azt gondolnák, hogy az egyéni vállalkozásoknak nem igazán van ilyen szolgáltatásokra szüksége, pedig ez korántsem így van.

A székhelyszolgáltatás kiváló lehetőség azoknak a vállalkozásoknak, akik nem tudnak vagy nem szeretnének adminisztrációval, postai, vagy hivatali ügyintézéssel törődni. Nem kell a postán sorban állni, levelek iktatásával, vagy azzal foglalkozni, hogy mennyi a cégalapítás illetéke például. Bármilyen cégformában igénybe vehető, de általában akkor a legkényelmesebb ezt a megoldást választani, ha a vállalkozás tevékenységi köre nincs adott helyhez kötve.

Ha ezeknek a feladatoknak az elvégzését külsős cégre bízzuk, nemcsak időt, de pénzt is spórolhatunk, nem is keveset. Elsősorban, ha saját lakóhelyünket jelöljük meg hivatalosan székhelyként, akkor építményadót kell fizetni. Ha irodát bérlünk alkalmazottal, akkor ott a bérleti díj rezsivel és a munkatárs fizetésével szintén nem kevés költség.

A csomagárak sokkal kedvezőbbek, mint egy iroda bérleti díja

Ezzel szemben a székhelyszolgáltatás csomagárai 6 hónapra egy ajándék hónappal 29.900.-, illetve 39.900.- Ft-ba kerül.

A csomagok tartalmazzák a cégtábla jogszerű kihelyezését, ami egy rendkívül fontos feladat. Ugyanis ha ez nem megfelelően van végrehajtva a hatóság még az adószámot is töröltetheti. Emellett gondoskodnak a napi posta átvételéről, scanneléséről és elektronikus továbbításáról is az ügyfelek részére. Ebbe beletartoznak a hivatalos és nem hivatalos küldemények is. Az eredeti levelek továbbküldése postai úton pedig havi egy alkalommal történik meg. Ezért nem számítanak fel plusz költséget, ugyanis azt a székhelyszolgáltatás havidíja tartalmazza.  

Emellett vállalják a teljes körű kapcsolattartást a hatóságokkal valamit az esetleges kényszerintézkedések tűrését is.

Egyébként Budapesten 2 helyszínen, Újlengyelben pedig egy helyszínen működtetnek irodát. Ez utóbbi helység azért érdekes, mert az ide települő cégeknek nem kell iparűzési adót fizetni. Igaz, meg kell felelni pár kritériumnak, ezeknek érdemes utánanézni a honlapon.

Itt megtalálhatunk minden szükséges információt a szolgáltatásokról arról, hogy mennyi a cégalapítás illetéke, és kaphatunk ügyvédi segítséget is amennyiben szerződni szeretnénk és nincs saját jogászunk. Emellett e-mail cím és telefonszám is rendelkezésre áll, de a honlapon található rövidke űrlap kitöltésével is küldhetünk üzenetet és kezdeményezhetjük a kapcsolatfelvételt.

Én mindenkinek nagyon ajánlom a szekhelyszolgaltatas24 munkájának igénybevételét, mert profi szolgáltatást kaphatunk igazán kedvező árakon, mely nagyban meg fogja könnyíteni vállalkozásunk mindennapjait.